Смених крушките на плафоните в купето с крушки със същия вид цокъл но със диоди.Като цяло осветеноста се подобри и не изглежда лошо но тази вечер в тъмното забелязах че се получава леко светене на лампите при затворени врати,нещо като отечка.Предполагам че се дължи на по различното съпротивление на диодните спрямо крушките с нажежаема жичка.Някой да има някакви идеи за това?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Диодно осветление в купето
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеА как отвори задните плафони? Аз се мъчих, но имам чуството, че ще го счупя.
пп Баси обяснението дето вкарах, но ако има нещо ще дообяснявам.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение...моите са неонови...
От цялото ровене в гугъл намерих някакъв сервиз в Люлин дето правят диодни, 12лв май беше бройката.I came, I saw, I ran away screaming
Comment
-
Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщениеАз си сложих отзад на мястото на 5 ватошите, 10 ватоши крушки, Ден е направо отзад
С диоди трудно може да стане толкова осветено.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от georgievd Покажи съобщениеАко не е тайна, от къде ги взе тия неоновите?
От цялото ровене в гугъл намерих някакъв сервиз в Люлин дето правят диодни, 12лв май беше бройката.алфа 156 1.9 JTD '99
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеТова далеч не е за предпочитане, освен че леко можеш да стопиш самите плафони тъй като крушката си топли доста, не е добре и за блока дето ги следи и след време ги изгася ако си забелязал. Пък и отзад не е шивашки цех.156 TS
ex. Spider TS
Comment
-
И какво сега намери ли се оправия за отечките,снимки на диодите с платките ще се качат ли и колегата с неоновите крушки ще каже ли къде се намират такива и как е в купето с тях или само ще се чешат езици??????Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
2001год 115кс + ремап
Comment
-
Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщениеИ какво сега намери ли се оправия за отечките,снимки на диодите с платките ще се качат ли и колегата с неоновите крушки ще каже ли къде се намират такива и как е в купето с тях или само ще се чешат езици??????Last edited by Jicata; d.m.y г., 11:59.алфа 156 1.9 JTD '99
Comment
-
Ще си позволя да споделя моя опит с диодното осветление тук, макар, че на GTV плафона е коренно различен, а и няма такива отзад.
И аз като вас бях много надъхан на времето да си слагам диодно осветление в купето. Главната (интериорната) крушка в плафона ми е 5W пура (забравих и точния модел сега) като тази:
А тази на навигатора е пак 5W с цокъл, нещо такова:
Изпробвах много от светодиодните крушки, които се продават на пазара. Вярно, светят бяло, но вечер е пълна скръб. Не се виждаше почти нищо в купето, от мъждукащата слаба светлина на китайските светодиодни крушки. Тогава реших да импровизирам, и след малко сметки и обикаляне по магазините намерих светодиоди с повишено излъчване - 5000mCd. Та хванах поялника и сътворих това:
А невъзможната за намиране крушка с цокъл, за подсветка на бутоните замених с 5мм светодиод с повишено излъчване, с подходящо подбран резистор:
Last edited by b_angelov; d.m.y г., 08:08.
Comment
-
Крушките които аз купих са от този вид:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Inter...Q5fAccessories
Аз ги взех по 3 лв бройката.Проблема с отечката не съм го решил.То отечка явно си е имало но на диодите им трябва по малък ток за да светнат от крушките и сега го виждам този проблем.До момента само разбрах че не е от модула за централното заключване който е оригиналния.Къде се намират включвателите на вратите?Мисля Че могат да се позачистят и да е в тях проблема от някоя слаба маса.
Comment
-
По принцип няма как да е от включвателите на вратите, тъй като те са на отделна верига и дават инфо на модула, той пък казва на онова дето е между километражите коя врата е отворена и също и светва плафоните в купето или багажника. Но все пак ако ти се занимава с включвателите, намират се в самата ключалка заедно с моторчето за централното, общо взето няма как да ги почистиш дори и да разглобиш ключалката.
А би ли обяснил как точно мериш отечката, щото тока минава през доста елементи в модула и е възможно да има някакъв минимален такъв който да задейства диодите.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment